Veda/Bir Romanın Son Cümlesi

Merhaba benim sevgili ve kıymetli okurlarım,
Yaz mevsimi tenimizi sıcaklarıyla kavurup,parıltılar yağdırırken bu yazıyı artık daha fazla ertelememem gerektiğini güç de olsa idrak edebildim ve bu yazının başına belki içim parça parça oturdum.
Edebiyatın tatlı kollarına attım kendimi,
acımı romantik kılması için.
Küçük tatlı kız çocuğu yolunu kaybetmiş olsun,bir grup insan gelsin ve onu doğru yola ulaştırmaya çalışacak olsun,kızın eline renk renk balonlar türlü şekerler verilmiş olsun.Kız yoluna ulaşsın ve yollar üretecek olsun.Maziye asla ama asla saygısızlık etmeyecek olsun.Gerektiğinde ona ana baba olan bu insanları saymayacak olursa kestirmeden uçuruma ulaşacak olsun.Kutupların serin rüzgarında harmanlanmış bedeni çöl rüzgarlarında kavrulsun.Ulaştığı her yol tekrar buraya çıkacak olsun,haliyle dünya küçük ve yuvarlak!

_______
Teşekkürler;
Bu dikenli yolda bana eşlik ettiğiniz için başta sizlere,
Kalem bana sırtını döndüğünde avutan Ece'ye,
Teknik sınavlardan kaldığımda yanımda olan Ali'ye,sonsuz teşekkürlerimi iletmeyi borç bilirim.
Tanrı bu dizelerde arayıp bulduklarınızı,kapınıza koca bir hediye paketine sarıp bıraksın!
İnanmayan arkadaşlarım içinde istediklerinizin hepsinde oynayacağınız şans oyunları sizin olsun,bu oyunu oynamayı bırakmayın!
Sürç-i Lisan Ettiysek Affola!

En içten frambuaz kokulu sevgi ve iyilik dileklerimle.


Unknown

Instagram